Program szkolenia:

  1. Co o integracji sensorycznej każdy nauczyciel powinien wiedzieć.
  2. Drogi dziecięcych możliwości w kontekście poszczególnych układów sensorycznych i zmysłów.
  3. Jakie są przyczyny zaburzeń sensorycznych.
  4. Prawidłowe rozpoznanie sukcesem w pracy terapeutycznej z dzieckiem z nieprawidłowym przetwarzaniem sensorycznym.
  5. Wpływ zaburzeń sensorycznych na całościowe funkcjonowanie dziecka w przedszkolu, szkole, domu.
  6. Od diagnozy do terapii. Postępowanie terapeutyczne od niemowlaka do starszaka.
  7. Zalecenia dla nauczycieli wspierające dziecko z zaburzeniami sensorycznymi.

 

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do pedagogów, nauczycieli przedszkola i szkoły, studentów kierunków pedagogicznych, pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zaburzeń integracji sensorycznej oraz zdobywać praktyczne umiejętności do pracy z uczniem z zaburzeniami sensorycznymi. ‘

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi i praktycznymi aspektami związanymi z istotą i zaburzeniami sensorycznymi oraz strategiami terapeutycznymi wobec ucznia z zaburzeniami SI.

 

Korzyści – Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu:

  • dysponuje wiedza z zakresu ewentualnych zaburzeń sensorycznych ucznia
  • potrafi określić i dostrzec objawy zaburzeń sensorycznych
  • zna strategie wspomagające ucznia z zaburzeniami sensorycznymi w szkole i w przedszkolu
  • otrzymuje zaświadczenie uczestnictwa i materiały szkoleniowe

 

Czas trwania

5 godzin dydaktycznych

Cena : 299 zł

Prowadząca 

mgr Agnieszka Nowak – Terapeuta Integracji Sensorycznej